Pájova literární činnost

20.03.2016 00:00

FOTBALOVÁ NEDĚLE

    Zvoní mi budík, hned jsem na nohou

srším radostí, chutí a pohodou.

Nenadávám, neříkám si – to mě neděléé

přece je tu moje ,,fotbalová neděle“.

    Kopačky, stulpny, triko, chrániče

už ať je půl, už ať kopu do míče.

ještě to nejde, musím hodně jíst, základ dát,

    Nevím co mě čeká, kdy budu obědvat.

Šlajz aréna na mě volá , hola holahou,

kluci už se schází, náladu maj bojovou.

    Patnáct, dvacet chlapů v plné síle,

ještě los a nastane ta sladká chvíle.

Dnes mám modrou, jdu ve třetím žduchu,

musíme dát do balonu trochu vzduchu.

    Červení jsou silní, abych se snad bál,

to se mi zdá , kdo to zase losoval.

Místo hvizdu slyším nataženo dávno mám,

první balon spoluhráčům teda rozdávám.

    Pak už balon lítá, skáče, poskakuje

pozor na terén, každý snad ví jaký tu je.

Z repre by si tady nikdo neškrt,

I Messi , Ronaldo a Klopp by dokázali prt.

    Musíš mít zvláštní styl a předvídat,

pak můžeš dobře hrát i branku dát.

Červení se bijí, modří zase útočí,

probíhá tuhý boj, steč za stečí.

    Někdo se ukop, někdo něco urval,

už čeká se konec, už bylo i známé kurvááá.

    Výhra, prohra,nasrání a pohoda.

nic se neřeší, čeká nás hospoda.

První pivo , pak to začne,

pokladníkovi dát prachy, to je jasné.

    Pak začne slovní přestřelka,

ten hrál hovno, ten lítal jak včelka.

Tys měl nahrát, jistě by byl gool,

    Kde se zas fláká Rosťa Gool.

Další piva nosí se na stůl,

nad brankářem láme se hůl.

    Losování to je prací povinnou,

ten co dnes vyhrál platí zelenou.

Probíhá to hoďku, dvě i více,

hluk, křik, jedna i tři slivovice.

    Když se řeší vyřešené a pomalu to uvadá,

nasedneme na kola a domů jedem tradáá.

   Polívečka do nás padne, něco málo řízečku,

milá moje jdu si lehnout, ale jen chvilečku.

    Krásné sny se zdají, nikdo se nezlobí,

vždyť je neděle fotbalová a každá to ví.

 

Nová rubrika

12.05.2024 12:00

Nakonec 14 borců a výsledek 7:5 pro modré. Červení sice hráli, ale nepovedlo se jim ani jednou dotlačit vyrovnání. Navíc jim obě tykadla dohrávali zranění a tak jim modří dali lekci z efektivity. Více v kronice.

 

 

Zde máte k přečtení zápisy ze schůzí :

Zápis ze schůze G5 231116.doc (16896)

Zápis ze schůze G5 240118.doc (13824)

Zápis z večírku 2023
ení: Ondráček, Pája 1, Tagyr, Luboš, Radek 1

Více zde: https://group-5.webnode.cz/kniha-navstev/
Modří: Mojda, Benda 2, Kolcek 2, Dan 2, Gíťa
Červení: Ondráček, Pája 1, Tagyr, Luboš, Radek 1

Více zde: https://group-5.webnode.cz/kniha-navstev/
Modří: Mojda, Benda 2, Kolcek 2, Dan 2, Gíťa
Červení: Ondráček, Pája 1, Tagyr, Luboš, Radek 1

Více zde: https://group-5.webnode.cz/kniha-navstev/
Modří: Mojda, Benda 2, Kolcek 2, Dan 2, Gíťa
Červení: Ondráček, Pája 1, Tagyr, Luboš, Radek 1

Více zde: https://group-5.webnode.cz/kniha-navstev/           

Kontakt

Jan Šmejkal a Petr Benda zvolený výbor klubu pro 2024
Jan Šmejkal, Petr Špaček, Tom Jarmara, Jiří Gütler a Mira Zatloukal
j.smejkal@maregs.cz bendasumperk@seznam.cz